środa, 17 lutego 2016

Timercjanow, Baumanis i Pucher w World RX Team Austria

Zespół World RX Team Austria potwierdził swój skład na nadchodzący sezon Rallycrosowych Mistrzostw Świata. W barwach ekipy startować będą dwukrotny mistrz Europy w kategorii supercars, Timur Timercjanow oraz Janis Baumanis, zeszłoroczny mistrz w kategorii S1600. Zespół wystawi również samochód dla Maxa Puchera, który wystartuje w pięciu rundach mistrzostw Europy oraz wybranych rundach WRX. 



Manfred Stohl, który reprezentował zespół w ubiegłym sezonie, skupi się na kwestiach technicznych i będzie wspierał zespół podczas tegorocznych zmagań. 

"Miałem kilka opcji na ten rok i podjąłem świadomą decyzję dołączając do świetnego zespołu z wspaniałym samochodem" - powiedział Timercjanow. "Poziom mistrzostw cały czas rośnie biorąc pod uwagę zespoły, samochody i kierowców, którzy cały czas dołączają. Jestem naprawdę szczęśliwy stając się członkiem tego dynamicznego zespołu, który zadebiutował w 2015 roku. Ten rok nie będzie łatwiejszy, ale wszyscy wiedzą, że jestem na to gotowy. Teraz czekam tylko aż zapalą się zielone światła".

"Jestem wdzięczny ekipie World RX Team Austria za możliwość startów w pełnym sezonie" - powiedział Baumanis, który swój debiut za kierownicą samochodu supercars zaliczył w zeszłorocznej rundzie w Rosario. "Ściganie się z najlepszymi kierowcami na świecie w Argentynie było czymś wspaniałym i byłem szczęśliwy, że wraz z zespołem doszliśmy do finału. Przekonałem się, że World RX Team Austria ma doskonałą grupę ludzi i wspaniałą atmosferę. Max dużo zainwestował w rozwój tegorocznego samochodu, a Stohl Racing wykonał kilka cudów technicznych".

Max Pucher szef zespołu stwierdził: "Rok 2015 był trudny ale i ekscytujący dla naszego zespołu. Regularnie byliśmy w półfinałach, a to, że w ostatnich dwóch rundach awansowaliśmy do finału pokazuje, jak bardzo konkurencyjny był zespół i samochód. Timur i Janis mają wspaniałe osiągnięcia w rallycrossie, i naszym obowiązkiem jest im teraz dać możliwe najlepsze wsparcie ze strony zespołu jak i najlepszy samochód. Sam nie mogę się doczekać, by walczyć w Euro RX w tym roku oraz kilku rundach WRX".   

Źródło
fiaworldrallycross.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz