czwartek, 14 stycznia 2016

Ken Block w WRX

Amerykański kierowca rallycrossowy i rajdowy, Ken Block wystartuje w tym sezonie w Rallycrossowych Mistrzostwach Świata. Block wystartuje za kierownicą Forda Fiesty ST, którą wystawi Hoonigan Racing Division. Przygotowaniem samochodu zajmie się M-Sport. 


"Jestem bardzo podekscytowany na myśl walki o tytuł w Rallycrossowych Mistrzostwach Świata" - powiedział Block. "Jestem zadowolony z ostatnich sześciu lat spędzonych w Fordzie. Przedłużenie współpracy z nimi a także zaangażowanie Ford Perfomance sprawia, że nie mogę być szczęśliwszy".


"Przed dużą część mojej kariery mój kalendarz startów był bardzo zróżnicowany, ale teraz skupię się całkowicie na jednych mistrzostwach. To było budujące ile razem  z moim zespołem osiągnęliśmy w Fordzie Fieście ST i jestem podekscytowany na myśl, co będziemy w stanie zrobić w przyszłym sezonie z fabrycznym wsparciem. To będzie bardzo ekscytujący rok 2016 i nie mogę się doczekać, by go rozpocząć"

Dave Pericak, dyrektor Ford Perfomance powiedział "Wiemy, że zespół Kena jest odpowiedni aby pomóc nam w wywalczyć Mistrzostwo Świata dla Ford Perfonmance. Ford i Ford Performance to marki globalne, tak samo, jak Ken, więc jest to wielkie przedwsięzięcie dla wszystkich zanagażowanych"

Ken Block jest trzykrotnym wicemistrzem Rally America. W 2011 zadebiutował w Global Rallycross, gdzie do tej pory wygrał 6 wyścigów, a w 2014 roku został wicemistrzem serii. Amerykanin urodzony w Long Beach jest również autorem zamieszczanych na youtube filmików Gymkhana prezentujących jego umiejętności jazdy.
Źródło
fiaworldrallycross.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz