środa, 20 stycznia 2016

Andreas Bakkerud w Hooningan Racing Division

 Andreas Bakkerud został potwierdzony, jako drugi kierowca zespołu Hooningan Racing Division. Obsługą samochodów zajmuje się M-Sport. Norweg zostanie partnerem Kena Blocka, który swoje starty w WRX potwierdził kilka dni temu.


"Jestem bardzo podekscytowany dołączeniem do Kena Blocka i jego zespołu - to będzie jedna z najwspanialszych ekip w motosporcie na świecie" - Powiedział Bakkerud. "Kocham rallycross i miałem kilka wspaniałych sezonów. A samochód? Ford Performance i M-Sport budują jeden z najwspanialszych samochodów, jakie kiedykolwiek rywalizowały w rallycrossie.

"Jestem bardzo podekscytowany dołączeniem Andreasa do mojego zespołu w tym roku" - powiedział Block. "Wybrałem Andreasa, bo jest cholernie dobry za kierownicą samochody rallycrossowego i pokazał, że potrafi wygrywać wyścigi. Ma również doświadczenie za kierownicą Forda Fiesty ST, którą jeździł przez kilka sezonów, co również jest ważne. Myślę, że razem z nim będziemy silnymi pretendentami do walki o mistrzostwo świata w 2016 roku."

Andreas Bakkerud jest dwukrotnym mistrzem kategorii S1600. W Mistrzostwach Świata reprezentował zespół Olsbergs MSE, z którym wygrał trzy rundy i ośmiokrotnie stanął na podium. 

Źródło
www.fiaworldrallycross.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz